Pamiętasz tę niezliczoną ilość przypinek na plecakach długowłosych i zbuntowanych nastolatków? Manifest stylu i oryginalnej osobowości przeniósł się w pewnym momencie na grunt reklamy i równie popularne stały się przypinki jako gadżety reklamowe na każdą kieszeń.

Każdy PR-owiec chcący uczynić swój produkt lub usługę popularną miał prędzej czy później do czynienia z tą formą promocji. Kiedy tradycyjne formy promocji przestają spełniać swoją rolę informacyjną, a przede wszystkim skojarzenia klientów są coraz mniej przyjemne należy przyjąć inną strategię na gadżety reklamowe.

Przypinka jest trwalsza ze względu na formę oraz tworzywo, z którego jest zbudowana. Co ważniejsze – użytkownik przypinki się z nią utożsamia. A czyż to nie najlepsza rekomendacja? Jeśli dodamy do tego aspekt czasowy, kiedy przypinka zostaje na swoim miejscu przez tzw. zasiedzenie – efekt reklamowy gwarantowany.

Zasady promocji zawsze będą się między sobą różnić w zależności od grupy docelowej, produktu czy usługi. Niejeden producent przypinek rywalizował z resztą branży o stworzenie niezbyt dużej, ale też widocznej przypinki. Przypinki, która będzie jeszcze lepiej odbierana. I tym sposobem powstały przypinki (zobacz na: buttonfly.pl) prostokątne, na magnesie, z lusterkiem czy z otwieraczem.

Planując zamówić własne przypinki, pamiętajmy, że nie mogą one być zbyt krzykliwe, ale równocześnie przecież ich główną funkcją jest przyciągnięcie uwagi. Bez względu na wybór kolorystyki, wielkości i treści, ta forma gadżetów musi być bardzo dobrze przemyślana, bo przecież jak wszyscy wiemy – zła promocja potrafi wyrządzić całkiem sporo kłopotów.

Przepis na sukces przypinki? Wymyślmy i wykonajmy ciekawą, wyraźną i kreatywną grafikę, a następnie wybierzmy doświadczonego producenta, żeby wybił nasze przypinki z wysokiej jakości komponentów. Otrzymamy wtedy solidne przypinki, które nie wytrą czy rozlecą się po paru tygodniach.